Verzending binnen 2 werkdagen i.v.m. vakantieperiode | Verzending €2.50, boven €25 gratis.

Winkelwagen

Je winkelwagentje is leeg

Doorgaan met winkelen

Veelgestelde vragen

  • Kan ik mijn bestelling ophalen? Kan ik bij jullie komen shoppen?

    Nee, dat kan niet. Het adres dat op de site is vermeld is ons vestigingsadres, geen bezoekadres. Een lang verhaal kort samengevat: de gemeente heeft vastgesteld dat op ons adres alleen gewoond mag worden en geen handel mag worden gedreven. Als je onze spullen graag even wilt zien voordat je ze koopt, kun je terecht bij onze fysieke verkooppunten. Wie weet kom je ons nog tegen wanneer we aan het bijvullen zijn!

  • Het product dat ik wil is uitverkocht. Komt het nog terug in voorraad?

    Soms wel, soms niet. Je kunt je e-mailadres achterlaten bij het uitverkochte product om een seintje te ontvangen wanneer het weer op voorraad is. Je mag ons ook altijd een berichtje sturen en dan gaan we ons uiterste best voor je doen.

  • Hoe meet ik mijn polsmaat?

    Goede vraag! Omdat onze armbanden standaard voor een polsmaat van 17cm worden gemaakt, is het superslim als je je polsmaat van tevoren opmeet. Zo voorkom je een teleurstelling. Hoe je je polsmaat opmeet lees je hier.

  • Mag ik met de sieraden douchen of zwemmen?

    We raden altijd af je sieraden in contact te laten komen met vocht. We geven geen garantie op producten die stuk gaan door contact met water. Wil je lang plezier hebben van je sieraden? Doe ze dan af als je gaat douchen, zwemmen, sporten, schoonmaken, etc. Als een sieraad wel tegen water kan, wordt dat vermeld op de productpagina.

  • Zijn de sieraden ook geschikt voor kinderen?

    Wij maken uitsluitend sieraden voor volwassenen. Wij sluiten ons daarom ook uit van alle aansprakelijkheid indien de sieraden door kinderen worden gedragen. Mocht je, tegen ons advies in, toch besluiten een sieraad aan je kind te geven, moet dit sieraad altijd onder toezicht moet worden gedragen.

  • Wat is de levertijd?

    We doen ons uiterste best je bestelling zo spoedig mogelijk af te leveren. Bestellingen op werkdagen voor 15:00 kunnen we doorgaans dezelfde dag nog verzenden. 

  • Kan ik mijn bestelling retourneren?
  • Leveren jullie ook buiten Nederland?

    Woon je buiten Nederland en wil je graag bij ons bestellen? Mail ons via info@liefenleer.nl en laat weten welke producten je graag zou willen bestellen en naar welk adres het verzonden moet worden. Dan kunnen wij de verzendkosten bepalen en de bestelling handmatig voor je invoeren. Geen probleem!

  • Heb ik garantie op de producten?

    Alles over garantie lees je hier.

  • Wat moet ik doen als ik een klacht heb?

    We doen er allen aan om ervoor te zorgen dat je blij bent met je bestelling. Mocht dit toch niet het geval zijn, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op (chat, WhatsApp, mail). Vergeet je er geen foto bij te mailen als iets stuk is? De uitgebreide versie van dit antwoord lees je hier.

  • Levert Lief & Leer ook aan winkels?

    Ja, we leveren ook aan winkels. Stuur ons even een mailtje (info@liefenleer.nl) met informatie over je bedrijf en in welke artikelen je interesse hebt, dan sturen we je zo snel mogelijk meer informatie.

  • Wat zijn de bedrijfsgegevens?

    Mail: info@liefenleer.nl

    Telefoon: 0619865924

    Vestigingsadres (geen bezoekadres!): Laurens Janszn Costerstraat 15, 1561JL Krommenie

    Kvk: 66025206

    Btw: NL002347916B85

    IBAN: NL69RABO0310059216

  • Mijn vraag staat hier niet tussen. Wat nu?

    We beantwoorden graag je vraag via mail (info@liefenleer.nl), chat, WhatsApp of via social media. We staan voor je klaar!